Virtuální docházkový terminál

 

Virtuální docházkový terminál

Lite Terminál je pobočkové řešení pro evidenci docházky zaměstnanců. Slouží k zaznamenávání příchodů, odchodů nebo jiných registrací na provozovnách/pobočkách s nižším počtem zaměstnanců. Lite terminál se instaluje na vybrané PC, ke kterému se připojí USB čtečka RFID karet/otisků prstů.

Zaměstnanec se identifikuje u PC, kde je Lite Terminál nainstalován, přiloží kartu nebo prst k identifikačnímu zařízení a na zvolí požadovaný docházkový důvod a to buďto
myší, klávesami F1 – F8 nebo pomocí dotykového displeje.

Jak se vše z pobočky dostane do docházky?
Pobočka, kde chcete provozovat Lite Terminál, musí mít připojení k Internetu s pevnou IP adresou. PowerKey si potřebná data vyčte přes internet, stejně jako u běžného terminálu.

Jak je ošetřená bezpečnost komunikace mezi serverem a pobočkou?
Veškerá komunikace probíhá pomocí SSL šifrovaného připojení s ověřováním přes digitální certifikáty na straně terminálu i serveru.

Klíčové vlastnosti produktu

Nízké pořizovací náklady

Jednoduchá a rychlá implementace

Pobočkové řešení

Co o nás říkají naši klienti

Díky svému osobnímu přístupu, hlubokým znalostem legislativy a potřebou detailně porozumět našim potřebám, je tým společnosti Advent schopen navrhnout a realizovat i taková specifika, jako Konto pracovní doby.
Není mnoho společností, které jsou ochotny stavět řešení přímo na potřebách klienta!

Jaroslava Šedinová

Lear Corporation Czech Republic, s.r.o.

Ještě se rozhodujete? Mrkněte na naše další úspěšné spolupráce

Mrknout na reference

Pojďme na to společně

Rádi byste využili naše řešení? Kontaktujte nás a my se vám ozveme.

Spojit se s námi